Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ενημέρωση|

VASILIKA PAIDIKOS 1 Έναν πρωτότυπο τρόπο διδασκαλίας, με στόχο να γνωρίσουν,  να ευαισθητοποιηθούν και να προβληματιστούν τα μικρά παιδιά,  πάνω στη σημαντική ιδέα της ανακύκλωσης, εφάρμοσε το εκπαιδευτικό προσωπικό της Δημοτικής δομής παιδικής φροντίδας Βασιλικών. Δίνοντας το ερέθισμα του Χριστουγεννιάτικου στολισμού της τάξης τους , με τη χρησιμοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών, τα μικρά παιδιά που φιλοξενούνται στη δομή, κατάφεραν να αναπτύξουν δεξιότητες μέσα από τις οποίες πέτυχαν πολλαπλά αποτελέσματα, όπως:

  •   Να αναγνωρίζουν ποια υλικά μπορούν να ανακυκλωθούν.
  • Να γνωρίζουν με ποιους τρόπους μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία της ανακύκλωσης .
  • Να διαπιστώσουν την ανάγκη περιορισμού της ποσότητας των απορριμμάτων και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τη σημασία της σωστής διαχείρισης των απορριμμάτων.
  • Να διακρίνουν τους διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλουμε στον περιορισμό της ποσότητας των απορριμμάτων.

VASILIKA PAIDIKOS 2Στόχος των παιδαγωγών της δομής ήταν μέσα από τις Χριστουγεννιάτικες κατασκευές τους να διδαχτούν και να αποκτήσουν θετική στάση προς την ανακύκλωση, να νιώσουν πως συμμετέχουν ενεργά στις προσπάθειες ανακύκλωσης και να ευαισθητοποιηθούν σε ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος.
Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί και τα παιδιά του Δημοτικού Βρεφονηπιακού Σταθμού Βασιλικών έκαναν πράξη το μήνυμα για επαναχρησιμοποίηση – ανακύκλωση υλικών, αξιοποιώντας τα «άχρηστα» από τα οποία και έφτιαξαν εκατοντάδες Χριστουγεννιάτικα στολίδια για την τάξη τους.

VASILIKA PAIDIKOS 3VASILIKA PAIDIKOS 4Με την πολύτιμη καθοδήγηση των παιδαγωγών τους, τα παιδια της δημοτικής δομής,  ήρθαν σε επαφή με πολλά ανακυκλώσιμα υλικά και δημιούργησαν ομαδικές εργασίες που είχαν σαν στόχο να επιμεληθούν έναν πρωτότυπο στολισμό για τις τάξεις τους, με δημιουργικές παιδικές κατασκευές, βασισμένες στη σημαντική ιδέα της Ανακύκλωσης.
Παράλληλα τα μικρά προ νήπια της δομής, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας του μηνός Νοεμβρίου, δούλεψαν με το θέμα της σποράς και φύτεψαν στα δικά τους γλαστράκια,  σπόρους φακής, για να μπορέσουν στη συνέχεια να παρακολουθήσουν την ανάπτυξη και εξέλιξη των φυτών τους. Τέλος, ασχολήθηκαν με την υγιεινή διατροφή, τη διατροφική αξία των φρούτων και των λαχανικών, τα οποία αφού τα γνώρισαν, τα μύρισαν, τα ζωγράφισαν στο τέλος τα γεύτηκαν. Επίσης μιλήσανε για την ελιά έφτιαξαν τα δικά τους ελαιοψωμάκια.

Αφήστε μια απάντηση

Close Search Window