Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Ενημέρωση|

zwgrafia klimatikh allagh teleiaΣτο πλαίσιο της καμπάνιας ΖΟΟΜ- Παιδιά σε κίνηση, του έργου EYD2015 – Το μέλλον που θέλουμε – Τοπική Αυτοδιοίκηση για την Βιώσιμη Ανάπτυξη που ξεκίνησε στις αρχές Οκτωβρίου, για μία ακόμη χρονιά, παιδιά των Δημοτικών Παιδικών Σταθμών Καρδίας και Βασιλικών του Δήμου Θέρμης αλλά και παιδιά των ΚΔΑΠ Θέρμης, Νέου Ρυσίου, Βασιλικών και Τριλόφου, συμμετείχαν στην καμπάνια, στόχος της οποίας ήταν η ευαισθητοποίηση γονέων και παιδιών γύρω από το σοβαρό θέμα της κλιματικής αλλαγής .

paidakia klimatikh allagh soyperΔεδομένου ότι τα περιβαλλοντικά θέματα  είναι σημαντικά για την οικονομία μας, την υγεία μας και τον πλανήτη, τα παιδιά έπρεπε να βιώσουν από πρώτο χέρι τη φύση, να αντιληφθούν πώς ο τρόπος ζωής μας επηρεάζει το κλίμα, και να κατανοήσουν τις επιπτώσεις των επιλογών που θα κάνουν στο οικοσύστημά μας.
Στην κατεύθυνση αυτή εκατόν δέκα παιδιά από το Δήμο Θέρμης, σε σύνολο 500 παιδιών από 18 Παιδικούς Σταθμούς των Δήμων Θερμαϊκού, Θέρμης, Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Πυλαίας-Χορτιάτη και από 4 Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, του Δήμου Θέρμης, στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων, μάζεψαν πράσινες πατούσες, για κάθε δρομολόγιο που έκανανμε τα πόδια, επί μία εβδομάδα μαζί με τους γονείς τους, αφήνοντας το αυτοκίνητο στο σπίτι.
zwfafia klimatikh allagh 3Επίσης τα παιδιά συμμετείχαν σε ατομικές και ομαδικές δραστηριότητες που οργάνωσαν οι παιδαγωγοί τους, με θέμα την κλιματική αλλαγή, τις απειλές του περιβάλλοντος και την φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση. Μέσα από μία σειρά εκπαιδευτικών μεθόδων που επέλεξε ο ίδιος ο δάσκαλος, όπως ζωγραφική, χειροτεχνία, θέατρο και παραμύθια, τα παιδιά ενημερώθηκαν επίσης για τις επιπτώσεις των καυσαερίων των αυτοκινήτων στο περιβάλλον και το κλίμα, για τη μετακίνηση παιδιών σε «υπερανάπτυκτες» και αναπτυσσόμενες χώρες, για την απειλούμενη ζωή πολλών ζώων και την εξάρτηση και της ανθρώπινης ζωής, από το κλίμα.
Η εκπαίδευση για το περιβάλλον αποτελεί την τρίτη διάσταση της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης (education for the environment), η οποία εισάγει την έννοια της ευθύνης του πολίτη για την κατάσταση και την τύχη του περιβάλλοντος. Έτσι, εισάγεται η πολιτική και η κοινωνική διάσταση στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, σε μία προσπάθεια να εξοπλίσει τους ανθρώπους με αξίες και στάσεις τέτοιες ώστε να υπερασπίζονται το περιβάλλον και στο επίπεδο των αποφάσεων αλλά και στο επίπεδο της καθημερινής πρακτικής.
Αξίζει να σημειωθεί πως στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων, τόσο οι πατούσες, όσο και οι δημιουργίες των παιδιών, τον ερχόμενο μήνα Νοέμβριο θα παραδοθούν σε εκπροσώπους του ΟΗΕ από στελέχη του Συντονιστή Εταίρου του έργου, την Climate Alliance.

Αφήστε μια απάντηση

Close Search Window