ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ:

Συγχαρητήρια αξίζουν στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μίκρας για τη συμμετοχή τους σε δύο Erasmus + και μάλιστα με απτά αποτελέσματα όπως ένα βιβλίο συνταγών, ένα διαδικτυακό οδηγό υγιεινής ζωής και άλλα πολλά. Το δραστήριο αυτό σχολείο προωθεί την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής από τους εφήβους, την αγάπη και το σεβασμό στο περιβάλλον, καθώς και τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από διαδικασίες μάθησης και συγκεκριμένα μέσα από το μάθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Πρόκειται για το έργο “Healthy Generation”, που μόλις ολοκληρώθηκε και για το έργο Online learning using the example of Environmental Education» που θα ολοκληρωθεί το 2020.
Το Eυρωπαϊκό πρόγραμμα “Healthy Generation”, που ξεκίνησε το 2017 και ολοκληρώθηκε το 2019, είναι μια σύμπραξη σχολείων από τρεις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μίκρας από την Ελλάδα, τους μαθητές από το Σκαλιτέ της Σλοβακίας και τους μαθητές από το Πλοέστι της Ρουμανίας.
Σκοπός του προγράμματος είναι η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής από τους εφήβους συνδυάζοντας την υγιεινή διατροφή με την άσκηση, με αξιοποίηση της πολιτισμικής παράδοσης κάθε χώρας μέλους και την αλληλεπίδραση των μαθητών.
Καθένα από τα τρία σχολεία ήταν υπεύθυνο για μία θεματική ενότητα. Τα παιδιά από στη Σλοβακία ανέλαβαν τις “Ευρωπαϊκές Κουζίνες”, οι μαθητές από την Ελλάδα ασχολήθηκαν με την ενότητα “Πρόχειρη διατροφή vs Υγιεινής διατροφής”, ενώ τα παιδιά από τη Ρουμανία μελέτησαν με “τα οφέλη του αθλητισμού και της φυσικής δραστηριότητας”.
Στο πλαίσιο αυτό διοργανώθηκαν ποικίλες δράσεις ενημέρωσης των μαθητών για τα οφέλη της υγιεινής διατροφής, καθώς και δραστηριότητες άσκησης με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών της Παιδαγωγικής Ομάδας και συστηματικής παρακολούθησης της φυσικής κατάστασης των συμμετεχόντων μαθητών .
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν επισκέψεις με τους μαθητές από τις άλλες δύο χώρες και να συνεργαστούν μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών και αθλητικών τεχνικών. Στη διάρκεια των επισκέψεων, οι μαθητές ανακάλυψαν τις τοπικές κουζίνες και τα οφέλη τους. Δοκίμασαν και μαγείρεψαν σε κάθε χώρα παραδοσιακές συνταγές.
Αποτέλεσμα αυτών των δράσεων ήταν η δημιουργία ενός κοινού βιβλίου συνταγών από τις τρεις χώρες, ενημερωτικά έντυπα για τα αθλήματα και ένας διαδικτυακός οδηγός υγιεινής ζωής εφήβων, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια των θετικών επιτευγμάτων των μαθητών και η διάχυσή τους σε άλλους Ευρωπαίους συνομηλίκους τους.

Το δεύτερο πρόγραμμα «Online learning using the example of Environmental Education» ξεκίνησε το 2018 και θα ολοκληρωθεί το 2020. Είναι μια σύμπραξη σχολείων από τέσσερεις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: το 2ο Γυμνάσιο Μίκρας από την Ελλάδα, τους μαθητές από το Μπράουνσβάιγκ της Γερμανίας, τους μαθητές από τη Γρανάδα της Ισπανίας και τους μαθητές από τις Αζόρες της Πορτογαλίας. Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να βελτιώσουν τις δεξιότητες χειρισμού ψηφιακών εφαρμογών και προγραμμάτων εμπνεόμενοι από περιβαλλοντικές διαδικασίες και φαινόμενα. Επιπλέον οι μαθητές μαθαίνουν για την ανανεώσιμη ενέργεια και τις πηγές της, αυξάνουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση τους για βιώσιμη ανάπτυξη καθώς επίσης και για θέματα αειφορίας και οικολογικής διαχείρισης του περιβάλλοντος.
Μέσω των εργασιών τους και του παραγόμενου ψηφιακού υλικού, αναδεικνύουν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν διαφορετικές περιοχές στην Ευρώπη σε θέματα ανανεώσιμης ενέργειας και αειφορίας και διερευνούν επιλογές για το τι μπορεί να γίνει, έχοντας ευθύνη και για τις μελλοντικές γενιές.


Κοινοποιήστε αυτό το άρθρο

Comments are closed.

Μετάβαση στο περιεχόμενο